Forum 4 winds Strona G│ˇwna
Home FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj


Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 4 winds Strona G│ˇwna -> Regulaminy i wa┐ne og│oszenia - Rules -> teraz, 2 dni po miesiaczce, chce zakonczyc te kuracje ginalg
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 689
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 1:45, 11 Kwi 2014    Temat postu: teraz, 2 dni po miesiaczce, chce zakonczyc te kuracje ginalg

Tak jak z ogórka kiszonego nie zrobisz zielonego tak z alkoholika nie zrobisz człowieka zdrowego...słowa terapeutki.
[link widoczny dla zalogowanych]
zapraszam na forum: html
RUDY ODROST a moje platynowe pasemka zamienily sie w czarne jak zobaczyla to moja mama ti wopadla w taka panike ze umowila mnie do fryzjera na wtorek ;d przy czym na 8 rano jakos bedzie trzeba usunac ten rudy i pozbyc sie tego okropnego czarnego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╗enua.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiecie co mamusie, może spotkajmy się w Białym i po prostu pójdźmy sobie na browarka? [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] gigant_firmowy_bremshey_orbit_.htm
Podoba Ci si─Ö? rozumiem ,┼╝e jeste┼Ť m┼éod─ů dziewczyn─ů....mi z powodu mi─Ö┼Ťniak├│w usunieto ca┼é─ů macic─Ö.Mam dwoje dzieci ,wiec usuniecie macicy nie by┼éo dla mnie powodem do rozpaczy.Teraz jestem szcz─Ö┼Ťliw─ů ,zdrow─ů aczkolwiek nie miesi─ůczkujac─ů kobiet─ů.....a ma to nawet swoje plusy.....pozdrawiam i g┼éowa do g├│ry .Dzisiejsza medycyna na pewno da sobie rade z tWOIM PROBLEMEM bez skutk├│w niepoz─ůdanych Czy to mo┼╝liwe ┼╝e w trakcie brania Luteiny po prawie p├│┼é rocznym zaniku miesi─ůczki mog┼éo pojawi─ç si─Ö jajeczkowanie i mog┼éo doj┼Ť─ç do zap┼éodnienia? no i na ile razy wystarcza jedno opakowanie myjesz, splukujesz, nakladasz odzywke gliss kur - plynny jedwab - o, taka - [link widoczny dla zalogowanych] view&id=9126 [link widoczny dla zalogowanych]
Du┼╝o czyta┼éam na ten temat , sama mam z┼éote implanty ju┼╝ w policzkach , jednak nie wiem czego mog─Ö si─Ö spodziewa─ç po zabiegu na ustach . tak wi─Öc i tak najwazniejsza jest dieta, a udowodniono, ┼╝e po zakonczeniu diety ─çwiczenia pomagaja utrzyma─ç obni┼╝on─ů mase cia┼éa. Nel mieszkam w Zawierciu, pewnie wiesz jak jeste┼Ť z Zaglebia gdzie to jest polecam zesp├│┼é Acord jak b─Ödziesz zainteresowana podam nr. Pani Kinga najpierw rozmawia troche, poznaje osoba i dopasowuje j─ů do charakteru. i to nieco utrudni malowanie. Cze┼Ť─ç wszystkim! Z jezykiem powinno by─ç OK.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tu jest forum o separacji
[link widoczny dla zalogowanych]
ja powikszałam w Wawie i w cene zabiegu wziczona była wizyta kontrolna tydzien pozniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Otoz biore tabl.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja cały czas komunikuję się z fryzjerem i sprawdzam, czy się rozumiemy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja zaczynam od jutra.. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Zenku a u Ciebie jak tam si─Ö sprawy maj─ů? Dzi─Öki za konstruktywne rady. Bardzo fajny facet. >no sory ,ale g┼éupich nie siej─ů,to tak jakby 20 latka wygl─ůda┼éa na 5 latke> Honey nie ma za co:*poprostu jak moge wam pomoc to jest dla mnie przyjemnosc wiec jak macie jakies watpliwosci to zawsze odpisze i poradze jak bede umiala..pozdroo [link widoczny dla zalogowanych]
Czy najzwyklejsz─ů gruszk─ů, dajmy na to nr 9 tez da rad─Ö oczy┼Ťci─ç tak dobrze jak wlewnikiem? Jacek ┼Üciborowicz mam w tej chwili 35 lat rozstali┼Ťmy si─Ö 3 lata temu czy robi┼éa┼Ť test? Popo┼éudni, tak jak to jest napisane na te┼Ťcie zrobi┼éam drugie testowanie (pierwsze- jedna kreska- wynik negatywny) z wynikiem negatywnym , nast─Öpnego dnia pojawi┼é si─Ö u mnie ┼Ťluz p┼éodny, wi─Öc znowu zrobi┼éam test (16.06) aby si─Ö upewni─ç czy dzia┼éaj─ů. sam powiedzia┼é mi ┼╝e ogl─ůda porno i nie widzi w tym nic z┼éego, a ja za ka┼╝dym razem czuj─Ö si─Ö upokarzana i ma┼éo kobieca. Jak pomy┼Ťl─Ö, ┼╝e b─Öd─Ö robi┼éa dok┼éadnie to samo do emerytury to mi s┼éabo.
Sledz─Ö t─ů afer─Ö od pocz─ůtku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem od czego zacz─ů─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Banany
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam now─ů zainteresowan─ů kursami!No i oczywiscie zgadzam sie tez z kolega!!fakt,najlepszy kurs tam ,gdzie cie najwiecej naucz─ů!polecacie select i loreala wiec cos o tym wieciee!!!niestety na gabriela i berendowicza to mnie tez nie stac,aco do kursow z zdz to odrazu odpada,bynajmniej w moim miescie !totalna porazka!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Blondyneczce na pierwszy rzut oka faktycznie nic nie brakowa┼éo, jedynie jak si─Ö u┼Ťmiechn─Ö┼éa to poracha normalnie Powiedzia┼éabym, ┼╝e j─ů lekko poprawili, a nie dokonali metamorfozy, bo ona sama w sobie by┼éa ┼éadna (co nawet Ewa Minge potwierdzi┼éa).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A farsz?
[link widoczny dla zalogowanych]
a jadlam ja pniewaz rzcam od miesiaca moje kochane papieroski aaaahahahahaha i rosne, ale to nic czuje sie wysmienicie i wcale nie jest to az takie trudne jak wszyscy strasza ( palilam 9 wspanialych lat lat )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fakt jest taki, że nie ma reguły - czasem sie kupi ubranie w markowym sklepie i szybko nadaje sie do wyrzucenia, a czasem można nosić je bardzo długo. [link widoczny dla zalogowanych] Odpisz proszę.
zobaczy┼éysmy z kumpelami kolezanke z ogolniaka laseczka nadziwi─ç sie nie mog┼éysmy skad ta zmiana ca┼ée 4 lata pamieta┼éysmy ja jako pulpet a teraz nie ta sama dziewczyny ,po wielkich b├│lach powiedzia┼éa ze to dzieki M ,niezna┼éam tego preparatu pierwszy raz o tym s┼éysza┼éam poprosi┼éam ja zeby mi kupi┼éa . W najbli┼╝szej przysz┼éo┼Ťci wybieram si─Ö na kolejne, ┼╝eby zmniejszy─ç blizn─Ö do jak najmniejszych rozmiar├│w. Ale ka┼╝dy robi co chce i jesli nie chcecie pomocy to droga do chirurga stoi otworem zawsze i za darmo. Cos okropnego . czyli wog├│le ma inna twarz tam. [link widoczny dla zalogowanych]
A poza tym kr├│tkie ─çwiczenia nie daja ┼╝adnego efektu gdy┼╝ t┼éuszcz jest spalany po 20-30 min od rozpocz─Öcia ─çwicze┼ä. ale zajscie w ciaze nie jest pewne. ale w bardzo nietypowym miejscu: Nie umiem ─çwiczy─ç po ma┼éu i stopniowo zwi─Öksza─ç poziom trudno┼Ťci, zawsze zabieram si─Ö z zapa┼éem za ─çwiczenia a potem j─Öcze z powodu kontuzji... czy uda mi si─Ö zrobi─ç taki r├│┼╝ na czarny w┼éosach ( dodam, ┼╝e jest to nie jest m├│j naturalny - farbowany) ?????/ Ja przez 5 miesi─Öcy bez diet i bez wyrzecze┼ä pi┼éam zio┼éa i schud┼éam tak 16 kilogram├│w. A najgorsze jest to, ze na ogol nie wiem czego tak naprawde szukam.
Z bia┼éych tkanin mo┼╝na wywabi─ç gor─ůcym sokiem cytrynowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

za to szale, dodatki mozna kupic wszedzie, a to bardzo ustawia ciuchy
[link widoczny dla zalogowanych]
potem dziesz do lekara medycyny pracy i tam (zale┼╝y od lekarza) albo robisz badanie, albo nie i masz wpis o przeprowadzonych badaniach i wynikach w normie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A u Przybylskiej ta niby 'zmiana' jest jaka┼Ť totalnie dla mnie wymy┼Ťlona...
Osoby, kt├│re chc─ů si├ę czegos wi─Öcej dowiedzie─ç to mailowo, lacznie z go┼Ťciem powy┼╝ej mystoryofilizarov@wp.p l
[link widoczny dla zalogowanych]
Lek NASEN jest jak na razie skuteczny ale to ostatecznosc bo podobno mocno uzaleznia.

efulec, ale Ci zazdroszcze tych 50 ja moze w czerwcu tyle zobacze... [link widoczny dla zalogowanych] Gratuluje samozaparcia!
Mam pytanie odno┼Ťnie tabletek dopochowowych Gynalgin. Jednak nawet gdyby robili, to nie martw si─Ö! Takze glowa do gory! z tym si─Ö akurat zgadzam, ja sprzedaje a towar jest nast─Öpnego dnia i to ja ustalam swoj─ů tras─Ö(staram si─Ö nie dok┼éada─ç roboty kierowcy z zam├│wieniem za grosze) Czwarta wizyta - za┼éo┼╝enie plomby, chcia┼éam bia┼é─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Hejka Kiedys tak nie bylo mialam wiecej wolnego, moglam cieszyc sie dniem, a teraz kiedy juz mam ta niedziele woln─ů na ktora czekam 2 tygodnie to po┼éowe przespa┼éam bo taka jestem wykamana. ketoprofen byl dobry-do dzisiaj bo teraz nie pomaga. Devy co ty pie**olisz o jaki┼Ť kodeksach rodzinnych itp. [link widoczny dla zalogowanych] 5544 i nic. Mam na to jeden spos├│b:
[link widoczny dla zalogowanych]
11.
taki s┼éodki peda┼éek (nie obra┼╝aj─ůc nikogo), no po prostu nie jest m─Öski...
Wybierasz sie Groszku gdzies na swieta?
Ostatno
przecie┼╝ nie stanie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 4 winds Strona G│ˇwna -> Regulaminy i wa┐ne og│oszenia - Rules Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
Regulamin